wtorek, 2 kwietnia 2013

Gotowi? Do startu?

Kto normalny kupuje psu piszczącą zabawkę? Kto normalny śpi do 13? Kto normalny je szpinak?Jejku, nie wiem co napisać. Wszystko mnie wkurza. Ale zacznijmy tak.. za górami za lasami, za siedmiogórogrodem.. zaraz to nie ta bajka. W kręgu pewnych młodych i wpływowych ludzi, zwanych Potterheadsami, zaczęła się moda na blogowanie. Ponieważ lubię małpować pomysły od ludzi również postanowiłam założyć to coś, sama nie wiem po co. Nikt tego nie będzie czytał bo jestem denerwująca i infantylna, a poza tym zapewne nic tu nie będę dodawać. Jednak ktoś całkiem przypadkiem *skądże, wcale nie będę wysyłać linków, żeby sobie nabić wejścia* tu trafi, miło by było gdyby coś przeczytał. Sama już nie pamiętam co pisałam wczesniej, boze dlatego, że nie śpie w ogóle od ponad dwóch dni. Jest godzina 13.05, czasu wchodnioeuropejskiego * dla ogarniajacych inaczej, tak była zmiana czasu* leżę w łóżku, z ciepłym latopem *mam nadzieje, że się nie przegrzeje i nie wyłączy* i piszę tę notkę, która ani troche nie ma sensu. Tak właścnie zaczyna się moja przygoda z blogowaniem *znajac mnie będzie to nudne przeżycie,ktore skonczy sie za kilka dni..*
Podziwiam wszystkich, którzy przeczytali do końca, pozdrawiam Was serdecznie.

1 komentarz: