wtorek, 2 kwietnia 2013

Zanim zacznę..

Zanim zacznę pisać tu różne dziwne rzeczy, przeważnie bez sensu, wypadało by się przedstawić. Mam na imię Martyna, lecz dużo osób mówi na mnie Szmarti. Tak się już przyjęło i niech tak zostanie. Nie lubię swojego imienia, ponieważ mam wadę wymowy i nie umiem go prawidłowo wymówić, nie mówię 'r'.Ale o tym kiedy indziej.. W maju skończę 15 lat, chodzę do I Iklasy gimnzajum, do klasy Frankofońskiej. Kocham Francję i za niecałe 2 dni znów tam będę, ogólnie kocham podróże.. ale temu też poświęcę osobną notkę. Nie mam rodzeństwa, jestem jedynaczką i nad tym ubolewam. Mam na szczęście wspaniałych przyjaciół, którzy są zawsze kiedy ich potrzebuje i którzy zawsze mi pomogą. Oprócz osób, z którymi spotykam się na co dzień, przyjaciółmi mogę nazwać moich kochanych Potterheadsów. Pomimo dzielących nas kilometrów, są mi bardzo bliscy. Mam chłopaka, którego kocham z całego serca.. 'Mam' głupio powiedziane, człowiek to nie przedmiot, nie można go posiadać.. Wróć. Od pół roku jestem z Bartkiem, kocham go z całego serca, jest dla mnie wszystkim i mam nadzieję, że tak zostanie. Interesuję się muzyką. Gram na kilku instrumentach, dla dociekliwych : flet poprzeczny, pianino, gitara, saksofon, bęben. Chciałabym się nauczyć grać na skrzypcach i perkusji i mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda. Nie mam określonego gatunku muzycznego, słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho. Dosłownie, moja playlista to totalny mix róźnych gatunków muzycznych. Lubię czytać książki. Moją ulubioną jest ' Cień Wiatru ', ale i tak największy sentyment mam do serii Harrego Pottera. Co do szkoły uczę się w miarę dobrze, zawsze mam świadectwo z czerwonym paskiem i mam nadzieję, ze i teraz tak będzie. Nienawidzę zimna,ale za upałami też nie przepadam. Moją ulubioną porą roku jest wiosna. Kocham jeździć na rowerze i pływać, ale nienawidzę biegać. Mam psa, rocznego kundelka, wabi się Luna. Moim ulubionym kolorem jest żółty i fioletowy a szczęsliwe liczby to 7,13, 21.. co by tu jeszcze ..jestem uzależniona od facebooka, ale od sierpnia nie oglądam telewizji , kocham spać. Ogólnie jestem bardzo dziwną i zakręconą osobą, często gadam od rzeczy, więc jeśli ktoś to będzie czytał, na pewno to zauwazy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz